Въпроси и отговори
Как да поръчам директно през сайта?
Как да се регистрирам?
Как да направя поръчка през сайта?
Как да платя?
Рекламации и връщане на стоки
Рекламации
Право за връщане на стоки
Как да се регистрирам?
Регистрацията се извършва в 4 лесни стъпки:
РЕГИСТРАЦИЯ
1. Попълнете задължителните полета в стъпка 1. Въведете валиден e-mail адрес, който ще служи за потребителско име в системата.
2. В стъпка 2 изберете как да се регистрирате - като физическо или като юридическо лице. Попълнете задължителните полета.
В полето за населено място, задължително изберете от падащото меню. Ако Вашето населено място не присъства в нашата база, може да се обадите за съдейтвие на тел. 0886 677 031.
3. В стъпка 3 въведете точен адрес на доставка
4. Запознайте се с общите условия и натиснете бутон "Продължи"
Как да направя поръчка през сайта?
ПОРЪЧКА
1. Изберете продукти и ги добавете във Вашата потребителска кошница.
2. Натиснете бутон "Продължи" и изберете адрес на доставка. Можете да използвате въведения при регистрация адрес, или да посочите нов адрес на доставка, който ще се запамети във Вашия профил.
3. Включете отметката "Желая да получа фактура" в случай, че искате да Ви бъде издадена такава.
4. Изберете метод на плащане:
- Плащане при доставка - заплащате директно на куриера, който Ви доставя поръчката
- Плащане по банков път - ще получите Проформа фактура за плащане
- Плащане с банкова карта - изисква да имате валидна Maestro, MasterCard или Visa карта
Как да платя?
Изберете най-удобния за Вас начин на плащане:
1. Плащане в брой при доставка (наложен платеж):
Плащате на куриера на място при предаване на доставката.
2. Плащане по банков път:
В случай, че е по-удобно за Вас, можете да платите по банков път. Плащането се извършва чрез нареждане на банков превод по сметка, отразена във Вашата поръчка.
3. Плащане с кредитна или дебитна карта. (скоро)
Плащането се поддържа в онлайн системата за плащане на АБВ-Маркет, интегрирана към защитените страници на cPay.
Рекламации
Рекламации относно липсващи количества и явни дефекти се предявяват в момента на доставка. При случаи на скрит дефект на стоката или несъответствие с обявените характеристики имате право да предявите рекламация в едноседмичен срок от датата на фактурата. Вследствие на рекламацията може да получите отстраняване на дефекта, замяна на продукта или получаване обратно на заплатената сума.
Право за връщане на стоки
В качеството си на потребител Вие имате право да върнете закупената от Вас стока при сключен договор за покупко-продажба от разстояние в срок от седем работни дни от доставянето й, като не е необходимо да посочвате причина за това. Вие сте длъжни да съхранявате получената стока, нейното качество и безопасност по време на срока по предходното изречение. При връщане на стоката Вие не дължите допълнителни обезщетения или неустойки.
Правото за връщане на стоки не се прилага в следните случаи:
• за доставка на продукти, изработени съобразно изискванията на потребителя или по негова индивидуална заявка;
• за доставка на стоки, които поради своето естество не могат да бъдат върнати или подлежат на бързо
разваляне, или има опасност от влошаване на качествените им характеристики;
• за доставка на програмни продукти, компютърни и принтерни консумативи, разпечатани от потребителя;
• за стоки, повредени и/или променени след момента на получаването им;
• за стоки, чиято оригинална опаковка е повредена или липсва. Не се счита за повредена опаковката,
цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката
Връщането на продукта става чрез куриерска фирма, за сметка на клиента или лично в един от офисите на АБВ-МАРКЕТ на адрес: Варна, ул. Уста Кольо Фичето 17. АБВ-МАРКЕТ гарантира връщането на заплатената от потребителя сума, без стойността на куриерската услуга за връщането на продукта. Върнатата пратка трябва да е придружена от подписани копия на фактурата и стоковата разписка, които трябва изрично да се предадат на куриерска фирма срещу подпис.
АБВ-Маркет гарантира връщането на заплатената от потребителя сума, без стойността на куриерската услуга за връщането на продукта. Върнатата пратка трябва да е придружена от подписани копия на фактурата и стоковата разписка, които трябва изрично да се предадат на куриерска фирма срещу подпис.